wtorek, 9 sierpnia 2011

Wyrzuty sumienia...

Tak, mam wyrzuty sumienia ilekroć kupię sobie gotowe ubrania. Od wiosny do jesieni to mogę już prawie cały czas nosić ubrania tylko własnej produkcji. Jednak nie wszystko jeszcze potrafię uszyć, nie szyję np. jeansów. Jednak po każdych zakupach odzieżowych mam wyrzuty sumienia, że kupiłam coś gotowego. Zaraz w myślach przeliczam ile mogłabym kupić za tę kwotę materiału i ileż to fajnych rzeczy sobie uszyć - oryginalnych, niepowtarzalnych...
I ostatnio kupiłam sobie dwie rzeczy. Jeansy - ok. wiadomo, przydatne i sama nie uszyję.


Dałam się jednak namówić Mamie na żakiet. Odkąd uszyłam sobie tę spódnicę planowałam dorobić do niej żakiet, ale żaden wzór mi nie przypadał do gustu. Mama stwierdziła, że powinnam do tej spódniczki żakiet mieć i gdy ja mierzyłam jeansy to wymyszkowała żakiet. A że całkiem fajnie leżał i pasował do mojego ulubionego ostatnio zestawu odzieżowego, to skusiłam się...
A wyglądam w nim tak
 Z żabotem na wierzchu (powyżej) i ze schowanym (poniżej)


A mój ulubiony zestaw odzieżowy to spódnica (model 105 A, Burda 11/2006) oraz bluzka (model 105, Burda 4/2010 )

Po wybraniu jeansów i przymierzeniu żakietu natrafiłam w sklepie na przecenę pasków. I tu nie mam zakupowych wyrzutów sumienia, bo jest to dodatek, którego sama nie zrobię (no chyba, że z makramy). Były po 5 zł i kupiłam 5 sztuk. Najbardziej zaskoczyło mnie to, że spodobał mi się pasek wściekle pomarańczowy (to jedyny kolor, którego nie lubię). Miałam jednak wrażenie, że on wprost woła do mnie: uratuj mnie z kosza z przeceną!
Zatem prezentuję cudownie ocalonego w roli rozjaśniacza mojego ulubionego zestawu. Co myślicie o takim kontrastowym zestawieniu? Lekko szokuje prawda?

3 komentarze:

  1. Fajny zestaw :) Na modzie to ja się nie znam, ale tak skompletowany kostium bardzo mi się podoba i świetnie w nim wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak by powiedział mój "tatuś" spodnie "całkiem co dupy" :) wyglądasz w nich rewelacyjnie! podobnie w żakiecie. Idealny do spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nie powinnaś miec wyrzutów sumienia, bo ślicznie wyglądasz i w spodniach i w żakiecie. W umiejętności szycia nie posunęłam się ani na krok więc strasznie ci zazdroszczę tych ciuszków, które sobie sama sprawiłaś. A pomarańczowy pasek świetnie pasuje do brązowej bluzki.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń