wtorek, 21 marca 2017

Rewolucja



Rewolucja rozpoczęła się w czerwcu 2016 roku. Wielka na 3400 g i 54 cm. Wywróciła wszystko do góry nogami:)))
Tak w skrócie mogę opisać przyjście na świat mojego dziecka. Wszystko się zmieniło i zwariowało, a najbardziej chyba ja.
 
Młode jest z nami na tym świecie już ponad dziewięć miesięcy. To najlepsze miesiące w moim życiu. Czas pędzi jak oszalały i każdą chwilę staram się spędzać z maluchem (który tak szybko rośnie) stąd taka cisza na blogu. Ale u nas wszystko ok.
Jeśli ktoś tu jeszcze zagląda to pozdrawiamy serdecznie! 

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Malenstwa i dla rodzicow!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane! ja cały czas jestem z Wami myślami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo gratuluję! Ja teraz czekam i już nie moge się doczekać! W domu już wszystko przygotowane. Przytrafiła mi się nawet darmowa pożyczka online żebym wszystko mogła kupić jak najlepszej jakości! Odliczam dni d swojej rewolucji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie, nasza mała szybko rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń