piątek, 11 listopada 2011

burda style 11/2011: Trend: Ärmel - News - Aktuelles - burda style

Podczas mojej nieobecności przyszła listopadowa Burda.
Kilka modeli wpadło mi w oko. Pierwsze dwa są do koniecznie do uszycia. Urkye - mój krawiecki guru - już uszyła jeden z nich.

 A te dwa są do popatrzenia i pomarzenia, że może kiedyś je uszyję:)
 

Polska edycja Burdy jest trochę okrojona. Modele są wszystkie, ale nie ma wszystkich artykułów, np. wywiadów, tutoriali. Nie ma też tutka jak zrobić sweter z modnymi futrzanymi rękawami:

Ale jest na stronie niemieckiej:) i tak mnie zachwycił, że zamierzam z niego skorzystać:) Już mam nawet jeden sweter na oku:) Po szczegóły zapraszam tutaj:
burda style 11/2011: Trend: Ärmel - News - Aktuelles - burda style

*Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Burdy - polskiej lub niemieckiej.

2 komentarze:

  1. Kochana dwa pierwsze modele są rewelacyjne!!! szczególnie sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz jakis czas temu bedac u siostry w Niemczech zauwazylam, ze faktycznie nasza polska Burda jest okrojona, szkoda.

    OdpowiedzUsuń