czwartek, 19 marca 2015

Mój kot z piekła rodem cz. III

Przełamałam się i zostawiam włączony Feliway, gdy mnie nie ma. Choć lubię mieć wszystko z gniazdek wyłączone, to jednak po to jest ten dyfuzor, by pracował podczas mojej nieobecności. Do sezonu burzowego może w gniazdku siedzieć;)
Czekam na efekty. Na razie kałuży nie ma, ale Nitka wciąż szaleje, po nocach płacze i poluje na biedną Sz. A ostatnio i mnie się dostało. Nagle podczas zabawy przeszła w fazę agresji. Wbiła zęby w moją dłoń, a pazurami podrapała rękę. Takiej furii nie widziałam jeszcze u niej:(
Feliwayu działaj szybciej!

2 komentarze:

  1. przypomniały mi sie moje zadrapania przez Kićko-Czesie, pamietasz?:)teraz to sposoby sa, oby skuteczne...

    OdpowiedzUsuń
  2. od razu zerknęłam na ślad po szramie jaka zostawił mi kiedyś na piersi Stefan.... bądź dzielna!

    OdpowiedzUsuń