Pozostaję w tematyce książek (ale przyjemniejszych) i ich zakupów i podzielę się
moją opinią o zakupach w Galerii Łucznik. Internet zwykle zalewa fala
nienawiści i krytyki. Owszem, negatywne zachowania nie powinny być akceptowane
i należy o nich mówić, ale również należy mówić, gdy coś jest pozytywne.
Przed świętami zamawiałam w Galerii Łucznik książkę o szyciu
na prezent dla bratowej i zestawy igieł dla siebie. Pech, bo nastąpiła pomyłka
i otrzymałam nie tę przesyłkę. Panika w oczach, zaraz święta, prezentu nie mam,
gdzie tu coś jeszcze kupić? Zadzwoniłam do obsługi sklepu i ich zachowanie mnie
bardzo zaskoczyło. Od razu przeprosili i tak załatwili sprawę, że już
następnego dnia właściwy produkt do mnie dotarł. Błędy się zdarzają i to
każdemu, ale ważne jest to, w jaki sposób ktoś ten błąd naprawia i czy w ogóle
potrafi się do błędu przyznać i chce ten błąd naprawić.
To jak moja sprawa została załatwiona przez sprzedawcę
sprawiło, że nabrałam do niego większego zaufania. Wiem, że nawet w sytuacji
kryzysowej mogę liczyć na dobrą obsługę. I z czystym sumieniem mogę ten sklep
internetowy polecić.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz