sobota, 23 lipca 2011

Wyróżnienie - dziękuję

Dostałam wyróżnienie od Barbaratoja i Tintin. To blogi, na które zaglądam z wielką przyjemnością, a ich autorki zna już moja rodzina, z moich opowieści oczywiście. Dlaczego o nich opowiadam? Bo są super! Sami poczytajcie:)

Bardzo dziękuję za to wyróżnienie
Zasady związane z wyróżnieniem
- Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał nagrodę
- Skopiować i wkleić logo na swoim blogu.
- Napisać o sobie 7 rzeczy.
- Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)


Pierwsze spełnione, drugie też, teraz chyba najtrudniejsze trzecie - czyli napisanie o sobie. Co ja mam o sobie napisać?

1. Lubię owoce, szczególnie: czereśnie, maliny, borówkę amerykańską, jagody leśne i kamczackie, jabłka i grejfruty. Nie lubię za to gruszek i melonów (choć melon to dla niektórych warzywo;))
2. Lubię koty, one też mnie lubią, wyjątkiem jest moja gadzina Sz. Walczymy o względy Ziutka i miejsce w stadzie.
3. Nie cierpię sportu. W szkole średniej miałam zwolnienie z WF przez 3 lata i to była jedna z lepszych rzeczy, jakie mnie w życiu spotkały:))) To, że nie lubię nie znaczy, że leżę plackiem:) Kocham pływać, biegać na nartach i strzelać. Staram się codziennie przez kwadrans gimnastykować, od kilku tygodni udaje mi się wytrwać w tym postanowieniu.
4. Lubię szyć, to jedyna technika, która mnie nie nudzi. Pozostałe miały w moim życiu swój czas, ale odeszły, a szycie od hmm 20 lat? jest i jest:) i oby jak najdłużej. Swój czas miały: haft (gdy miałam 10 lat skończyłam kurs haftu w kole gospodyń wiejskich:)), frywolitki, szydełko, malowanie na jedwabiu, makrama, troszkę druty, malowanie pastelami i akwarelami. Czekam na malowanie farbami olejnymi, tkanie na krosnach, ceramikę. Swój czas ma filcowanie i sutasz:)
5. Ponad rok temu dowiedziałam się, że nie powinnam jeść wielu produktów, na tej liście są moje ukochane marcepany (migdały). Przestrzeganie diety jest dla mnie koszmarem... bo bardzo lubię jeść:) Wiem, wiem nie widać tego:) Wokół tego tematu kręci się teraz moje życie;(
6. Lubię przyrodę, głównie rośliny. Są dla mnie najlepszą inspiracją, dają wytchnienie i radość.
7. Kiedyś grałam na pianinie, to było fajne, ale już zapomniałam niestety:(




Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
Dlaczego aż tyle i tylko tyle? Jest tyle miejsc, które zasługują na nominację, że 16 to mało, nie chcę nikogo pominąć, więc - wybaczcie - nie wyróżnię nikogo.
Ten znaczek należy się nam wszystkim:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz