sobota, 5 marca 2011

Projekt 12/12 - marzec

W Projekcie 12/12 w marcu, który kojarzy się z wiosną, kwiatami i Dniem Kobiet robimy coś, do czego inspiracją ma być wzór Syko, za której twórczością przepada Marysia - inicjatorka projektu.
Pierwszy raz będę robić aplikację, ale przecież o to chodzi w tym wyzwaniu, aby uczyć się nowych rzeczy i poznawać nowe techniki.
Mam kilka, swoich prywatnych założeń do marcowego projektu:
1. recykling - czyli swą pracę zamierzam wykonać z tego, co mam już w domu i nic specjalnie do niej kupować
2. praktycznie - nie lubię makatek, bo to dodatkowe miejsce zalegania kurzu, a jak się jest alergikiem to lepiej nie mieć takich rzeczy, ba! Nie mam nawet zasłon w oknach, ani dywanów. Jedynie delikatną firankę w sypialni i wydziergane przez Babcię dwa małe chodniczki przy łóżku - można je prać w pralce. Zatem chciałabym, aby wzór Syko powstał na czymś praktycznym, tylko jeszcze nie wiem na czym? Torebka na zakupy? Poszewka na poduszkę? Podkładka na stół? Nic mi na razie nie przychodzi do głowy.
Może macie jakieś pomysły?

Jako że jest weekend zamierzam relaksować się twórczo, czyli skończyć skrojoną dwa tygodnie temu (!) spódnicę, zrobić marcowy projekt i zacząć nowe spodnie. Przydałoby się do tego jeszcze coś poczytać, pouczyć się (o tam, mam sporo zaległości w tej materii), nadrobić zaległe maile, że o sprzątaniu chałupki nie wspomnę. Pozostaje mi tylko prosić: 3majcie za mnie kciuki!

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki oczywiście!!! a co do projektu to wydaje mi się, że to idealny wzór na torbę letnia, taką płócienną... ewentualnie na kuchenny fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też pomyślałam o torbie, ale też fajnie z tym wzorem wyglądałaby kołderka do wózka dla dziecka, wzór musiałby być wielkości tej kołderki :) uszyta z mięciutkiego polarka na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambitne masz plany na weekend;-)
    Ja myślałam o torbie, ale pomysł z fartuchem podoba mi się, poduszka też byłaby świetna, albo na balkon kocyk.Albo karteczki z okazji lub bez podobne do AT, które zrobiła Marysia.
    Planów mnóstwo, tylko...czegoś tam brak;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend masz zajęty, że ho ,ho....
    Ja tam jeszcze nie wiem do czego tego projektu użyję. Jakoś mam pecha ostatnio .Syn ma nogę w gipsie, córka znowu jakieś wirusy z przedszkola przywlekła i od wczoraj z gorączką ,a ja się skaleczyłam w prawą dłoń i mi się rana paprze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom(z posta powyżej:))) torba na zakupy, to byłby mój pomysł nr jeden.


    Anka

    OdpowiedzUsuń