czwartek, 3 lutego 2011

Pierwsze wyróżnienie i coś jeszcze:)

Po ponad pół roku blogowania dostałam pierwsze wyróżnienie. Zaszczyt ten spotkał mnie dzięki Asi z Upragnionej przystani. Bardzo dziękuję Asiu!
Zasady są takie:
1. podziękowanie osobie, która przyznała wyróżnienie
2. umieszczenie na swoim blogu linka do tego bloga, z którego wyróżnienie przywędrowało
3.umieszczenie na swoim blogu banerka oznaczającego wyróżnienie
4.wyznaczenie 10 blogów, którym wyróżnienie się przekazuje
5.powiadomienie osób prowadzących wyróżnione przez siebie blogi o takowym czynie

Większość blogów, które obserwuje, które mnie inspirują lub zwyczajnie zachwycają i cieszą moje oczy ma zamieszczoną informację: "Wyróżnienia są miłe, ale... nie, dziękuję!"

I co ja mam teraz zrobić?
Bardzo cieszę się z wyróżnienia. Cieszę się też, gdy do mnie czytelnicy zaglądają, gdy komentują, gdy wiedzę, że licznik odwiedzin się kręci.
Wpadłam za to na inny pomysł, aby wynagrodzić to, że nie mogę przyznać wyróżnienia blogom, które lubię, ogłaszam konkurs-zabawę dla odwiedzających i komentujących.

Mój blog jest młodym blogiem. Zauważyłam, że mam już 52 komentarze i postanowiłam, że osoba, która zamieści setny komentarz dostanie ode mnie mały upominek (jeszcze myślę co to będzie, pewnie będzie to coś z makramy).
Drugi upominek dostanie osoba, która będzie najaktywniejsza w komentowaniu.
A trzeci osoba wylosowana spośród pozostałych komentujących.

Komentarze liczę od 52. A zatem start!

2 komentarze:

  1. Kochana świetny pomysł na zabawę :) gratuluje wyróżnienia :) będę komentować oczywiście :) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szybciutko się dołączę i licznik bije ;))
    A zabawa przednia.
    P.S. Wy dziewczyny coś z tym chlebem kombinujecie, czy tylko tak mi się wydawało?

    OdpowiedzUsuń