piątek, 27 maja 2011

Majowo-kwiatowo

Mój komputer wrócił z serwisu i śmiga aż miło. Mogę więc zamieścić zaległe posty, które już dawno powinny ujrzeć światło dzienne. Powoli będę nadrabiać zaległości.
Na początek pierwsza wymianka, w której brałam udział.
Wymiankę Kwiatową zorganizowała Boniusia - serdecznie dziękuję za super zabawę!
Jak nazwa wskazuje tematem wymianki były kwiaty. Należało zrobić ręcznie kwiat (na szyję, do przypięcia, jako dodatek, jako element czegoś co można założyć, nosić, coś z motywem kwiatu... etc) oraz dołączyć kartę z motywem kwiatu.
Wymieniałyśmy się w parach. Losowanie uśmiechnęło się do mnie, bo trafiłam na Agak, która fantastycznie dekupażuje. Ta technika to czarna magia dla mnie i jak zobaczyłam, czym Agak się zajmuje, to miałam cichą nadzieję na coś wykonanego w tej technice. Kolczyki dekupażowe chodziły za mną już ponad rok!
I ta dam! Teraz je mam:)
Oto co dostałam od Agak:


Dziękuję za te przepiękne skarby!
A to ja przygotowałam dla niej:

Komplet kwiatowy - broszka i kolczyki

Naszyjnik filcowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz