czwartek, 9 października 2014

Odwagi!

Wczoraj walczyłam z demonami przeszłości. Choć bolał mnie brzuch ze strachu i miałam ochotę dać nogę, poradziłam sobie i załatwiłam, co miałam załatwić. Ale odwiedzanie takich przybytków nie jest dla mnie przyjemnością. Pewnie i tak nikt nie uwierzy, czego się boję. Nie są to myszy, ani pająki, ani dentysta, ani nawet tunel w metrze. Ja boję się bibliotek! Miałam pecha i na swojej drodze, w różnych jej etapach, spotykałam straszne bibliotekarki (Mamo, to nie o Tobie!).
Postanowiłam, że tej jesieni odkurzę mój niemiecki i wybrałam się do Biblioteki Goethe-Institut w Warszawie (w czwartki otwarte do godziny 19). Poza tym zapisałam się też do e-biblioteki i nie będę musiała tam jeździć:)))
Jeszcze do jutra trwają bezpłatne zapisy do biblioteki on-line Onleihe i z każdego miejsca w Polsce można korzystać z księgozbioru.
 


A skoro postanowiłam, że będę dzielna i dam radę, to postanowiłam też, że zasłużyłam na nagrodę.
I nagrodziłam się, że ho ho!:)))
 

1 komentarz:

  1. jakbym spędziła godzinę w pomieszczeniu pełnym pająków nagrodziłabym sie kontenerem lodów i czekolady!
    cieszę sie, że przetrwałaś :P

    OdpowiedzUsuń