niedziela, 25 marca 2012

Sezon szyciowy rozpoczęty, czyli Hola Señorita

Nareszcie udało mi się uszyć pierwszą w tym roku rzecz. Tempo mam żółwie, zwykle szyję sobie coś jednego na miesiąc, a tu już marzec się kończył, a ja nic :( Jedynie żakiet rozgrzebany leży i czeka na zmiłowanie. I musi poczekać bo nie mam do niego serca i odwagi.
Zmobilizował mnie konkurs na wiosenną spódnicę na forum Szyjemy po godzinach. Zawzięłam się i uszyłam spódnicę. Miałam na nią chrapkę już dłuższy czas, ale nie miałam materiału. Ten, z którego chciałam uszyć (zostało mi sporo po szyciu spodni) okazał się za małym kawałkiem na tak fikuśny fason. W końcu kupiłam materiał specjalnie na tę spódnicę.
Szyło się super miło i szybko. W jednym miejscu opisu nie wiedziałam jak zrobić, ale zdałam się na intuicję i wyszło:)
Spódnice zgłosiłam w konkursie. Konkurencja, jak zawsze, była duża, do tego zgłosiło się wiele osób, aż 31!
I wyobraźcie sobie, że mimo takiej dużej konkurencji znalazło się 11 osób, które wśród tych śliczności wybrały moją spódnicę! A głosować można tylko raz. I tym sposobem znalazłam się w pierwszej 10! Bardzo się cieszę:)

A oto i bohaterka dzisiejszego posta:


Wykrój pochodzi z mojego ulubionego numeru Burdy 4/2010. Model 125
Z tego numeru szyłam już bluzkę, sukienkę, spódnicę, blezer. Czekają (jest już materiał i forma odrysowana) spodnie na lato.
Kilka dni temu przyszła tegoroczna kwietniowa Burda. I jak poprzednie numer mnie nie zachwycały, tak te ma szansę być moim kolejnym ulubionym numerem:)))
Ale o tym napiszę innym razem:)

4 komentarze:

  1. Fajna. Życzę szczęścia w konkursie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm jaki odwazny kolorek :) fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, a fason nieziemski!!!! Kolor podoba mi się, bo jakos mało osób widzę w PL w odważnych odcieniach. Zazwyczaj stonowane, spokojne, dużo szarości, burości. Krój powalił mnie, bo jest wspaniały. ale Ty masz zgrabne nogi! a zawsze narzekałaś

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie koloru i kroju:) A tył zdecydowanie jest da best:P

    OdpowiedzUsuń