piątek, 14 listopada 2014

Idzie nowe

Kolejną nowością tej jesieni jest mój powrót do grona żaków. Znów studiuję:))) Będzie to dla mnie nowe doświadczenie, bo pierwsze studia zaczęłam, gdy nie było komórek, dostępnych komputerów i nie wiedziałam co to mail! Maile uczyłam się pisać w drugiej połowie studiów. Do dziekanatu się chodziło, teraz pisze się maile. Prace zaliczeniowe się oddawało, teraz się wysyła. Jedynie indeksy są nadal zielone:)

Nie planowałam rozpoczęcia  studiów, choć patrząc na moje CV uważałam, że już coś nowego powinno się w nim pojawić. Nie miałam pomysłu co. Moje studia same się pojawiły, przyszła fala nowego i dałam się jej ponieść. Ciekawe, dokąd mnie zaniesie?

4 komentarze:

  1. :) fajnie:), ale, ale ciesz sie ze masz te zieloną książeczkę, bo w Olsztynie od tego roku sie jej pozbyli, to dopiero dziwactwo:) U nas tez dopiero komputeryzacja sie zaczynała na 1 roku prezentacja multimedialna na wykładach to było cos nowatorskiego, a na 3cim roku juz kazdy z nas robił taka:) a na drugim kierunku to juz własnie, fora, mejle grupowe, mejle do i od prowadzących:) a i ja mysle o trzecich studiach i to nawet całkiem poważnie tylko czy cierpliwosci starczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a cóż to za studia? co za kierunek?

    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. o ła! dawno sie nie widziałyśmy a tu takie zmiany! zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli znajdziesz czas, to zapraszam do zabawy
    A.

    OdpowiedzUsuń